Friday 4 October 2013

jumaat yang barakah....

Salam jumaat viewers... Hahaha.. Ade ke org yg jenguk blog aku ni... Hihi.. Sekejap je mase berlalu... Skrang da bulan oktober.. Lg brape bulan untuk tahun 2014 menunjukkan diri... InsyaAllah jika diberi kesempatan oleh Allah... Dapat la kite berpijak dibumi Allah ni lagi... 
Masa berlalu begitu pantas tanpa aku sedari... Ye.. Sgt2 pantas... Umur pon da semakin bertambah.. 24 tahun??? amalan makin bertambah x cik liya oii?? Teeettttt... (Maknanya x ler tu).. Da tua tapi xsedar diri kn?? Gitu la akibatnye... 
Alhamdulillah... Allah hadirkan org yg sgt2 baik disekelilingku.. Sentiase memberi aku semangat ketika aku jatuh... Terima kasih Ya Rab... Syukur jgk kerana diberi kesihatan yg baik.. Rezeki yang murah untuk bantu family.. Ye... Sgt2 bersyukur... :)
And praise to Allah.. Saya da bertunang pada 10 ogos 2013 (raya ke3).. Yeayyy!!! Cik liya.. Xmo suke sgt.. Tanggungjawab da Makin besar... Kne blajar masak, kemas umah, hikhikhik.. Kesitu plak den.. Neway, aku kene berusaha untuk jadi yang terbaik sblm kawin.. Xade la mak mertua terperanjat xsudah nanti.. Hahaha..
Syukur sgt pada Allah krn memberi kesihatan yg baik untuk mak n abah.. Terima kasih Ya Allah.. Andai Engkau ingin mengambil nyawa kami, ambillah nyawaku dahulu.. X sanggup ku melihat abah dan emakku pergi dahulu.. Xtertanggung rasenye Ya Allah.. Ya Allah, kekalkan kebahagian kami sekeluarga hingga kesyurga abadi.. Aminn...
My future imam.. InsyaAllah..

No comments: