Sunday 6 October 2013

alolo kiutnye dieee tu....


Fuh.... Lap peluh.. ;') Penat tol aku membelek barang2 yang alolo kiut ea.... Rase mase berputar begitu laju.. Hahaha.. Siyes... Aku sudah jatuh hati pada kedai Mr dIY... 
Aku habaq mai kat korang na.. Aku ritu gi lepaking ngan ex- clasmate @ my bff aku kat unisza dlu kat bahau je pon.. Hikhik.. B4 kitorang tgk wyg kitorang jln2 la dlm kiara square tu.. Tup2 ternmpk la kdai mr. Diy ni.. Aku da mcm cacing kepanasan da.. (Eh ape mkne peribahasa ni sbnrnye.. Hahaha!!) Lantakkan lah.. Nota penting disini ialah aku da jumpe kdai yanggggg jual brg2 yg super duper kiut... Sgt2 teruja.. Yeay!!
Tp masalahnyr time tu aku xad fulus yg bnyk.. So xpat la aku nk memborong.. Kui2.. Tp aku berazam untuk kumpul duit dan dtg kembali kekedai itu... Hahaha.. Dan azam tu berjaya aku tunaikan smlm.. Dan aku sgttttt puas ati.. T nak gi lagi.. Hikhik.. 
Smlm aku dpt jam dinding yg sgtttt la gojes.. Boleh??? 

 
Cantik kan???
My butterfly clock..


Ha.. Ni la antara brg2 yg terdpt dlm kdai tu... Yg lap2 u tu..kotak tisu... Wah.... Cntik bukan??? Nmpk x kumbang setaman tu... Haa.. Tu wood sticker.. Yg katak tu pon sticker.. Yg bunge2 tu plak mat... 

Korang suke bnda yg kiut2?? Aku tersngt2 la suke.. Ha.. Aku la aku nak gi decorate bilik aku yg bersepah gile ni...

K..tata...

No comments: