Tuesday 8 October 2013

bosan.. :'(


Argghhhhh.... Bosannye!!ape nak wat ni? Korang penah x rase ape yg aku rase ni.. Hahaha... Ni bosan tahap gaban.. Sampai da x taw nak wat ape.. Buat keje serba x kena.. Ehh?? Bosan ke angau?? Haha... Tp aku bosan bkn angau k.. Penat da perah otak genius aku ni.. Pikir nak wat ape utk ilangkan bosan.. Last2 ea ku bertemu dgn jalan buntu.. Hikhik..
Drpd aku lyn cikk bosan baik aku layan cik blog aku ni ha... Saje tulis2 ilangkan bosan.. Sometimes.. (Ceh terspeaking plak akak ni dik non oi) aku terpikir.. Da bnyk mase aku habiskan dgn aktiviti yg x dtgkan manfaat.. Mcm aktiviti korek idung wlupon da xade taik idung.. Hahaha.. Main pintal2 rambut untuk tido dll yg mengarut lah.. Hihi....
Daripada wat bende x ade pekdah tu.. Bek aku berzikir.. Untung2 dpt pahala n ade la usaha u tuk masuk syurga kn?? Ni x, duk eboh2 kate bosan la.. Bored la.. Padahal keje mak kat dapur tu menunggu je anak kesayangannye ni berkunjung ke dapur.. Tp haremmmmm... Batang idung pon xnampak.. Hikhik.. Dasar pemalas..!! Pastu canang2 kat kengkawan katr bosan.. Ebat tol drama swasta aku kn??
Korang perasan x? Bile kite layan bosan kite.. Mule la aku nk moody.. Korang camtu x?? Haa.. Tak!! Perangai aku je kot... Hihi.. Bile aku mengalami masalah dunio ni, mule la nak naik angin je.. Haha.. Nak mengisi mase yg terlalu la lapang dikala itu.. Begitu... Bile da puas baru aku epi.. Hahha.. Kejamn kn??
Ape blh buat.. Name pon BOSAN.. Huhuhu.. Kesimpulannye disini, jgn la ikotkan ati yg tengah dilanda kebosanan.. Kerana ia akan membawa padah.. Haha.. K dah.. Cukup mengarut yg bkn2.. K. Bye.. Cool beb.. Peace no warrr!! :')
Salam..

No comments: