Sunday 8 April 2012

nape x study lg???

salam peeps? how's your day going?
bad? or good? or okay la......
me????
sometimes bad, sometimes good n sometimes okay la.....

erm... kengkadang saya amat tension bila orang tny saya, nape x sambung study lg?? cukup ke ada diploma je??? nape apply keje x gune diploma,nape gune SPM je?? berasap je telinga ni dengar... berangin je hati ni... rase nak jerit kat telinga orang tu, NAPE KAU SIBUK SANGAT HA????

kalo la mulut saya ni jht, lame da saya cakap... eh, bukan ke awak degree holder? susah ke dapat keje??? da lame abez study kn??  nape x sambung wat master n phd lg?? tp, nasib la ada sifat perikemanusiaan lg kn...

so, jgn la pandang rendah kat orang yang x sambung blaja... rezeki setiap orang berbeza2... ingat tu... mesti ada sebab tertentu orang tu x sambung study... jangan la duk sergah2 orang x tentu pasal ye...
saya ulat buku aw, walaupon saya x sambung degree... hahahaha..

 p/s: jangan suke pandang rendah kat orang lain...



No comments: