Friday 19 July 2013

ikhlas kerana Allah..


Wah... da bersawang2 blog kesayangan hamba ni rupenya.. slmt berpose kpd semua umat islam.. amacam puasa? Seronokkan? Ape?? Seronok time berbuka je... ish2.. tu la nikmat org berpuasa, baru mkn sedikit, rasa kenyangnya mcm berpinggan pinggan mkn kan? Hope kita semua dapat menjalani ibadah puasa ini sampai ke akhirnya.. 

Lately, jiwa saya kacau... hahah.. ayat x bole bla... tp betul... serabut je... tangan ni laju je nak mengadu kat seorang kawan saya ni.. saya hntar sms kat dia.. saya tanya dia.. `sy baik x? Kedekut x?'. Saya suruh die jujur... ini jwpn shbt saya.. dear frenz, kita wat baik bukan dinilai olek kengkwan.. cukup la diri kita yg tahu.. ikhlas kerana Allah.. baru la hidup berkat dan bersyukur seadanya... jujur, saya terpempan.. pesanan ringkas yang saya hantar hanya untuk suka2.. tetapi yg saya dapat nasihat yg tiada tara nilai... subhanallah... semoga Allah memberkati hidup sahabat saya.. 

Dalam hidup ni, kengkadang saya alpa dengan sandiwara dunia.. tetapi Allah hadirkan disisi saya sahabat2 yg lidahnya sentiasa basah dgn kata2 nasihat.. alhamdulillah...

K lah peeps, semoga kite sentiasa dibwh lindungan Allah.. salam sahabat2 ku...

No comments: