Wednesday 7 November 2012

fesyen oh fesyen....

 
tin.....tin...tin....
beri laluan...
hei blog pink... awak sihat? haha.. (nampak kemerengan disitu)..
ola peps... eh, ad ke peeps yg masuk blog aku.. huhu...
hei gurlz2 diluar sane?
awak rase diri awak gojes x tecik2 dulu... huhu.. AKU??
eh, mestilah... hahaha..
dolu2, mak suke pakai kan baju yang macam princess2 gitu.. tapi i dont loike jah!!!! huhu.. coz, adik beradik aku sume boboboi... adalah saye seorang saje princess disitu.. hahaha.. so, saye adalah tomboy semasa kecil.. hahaha...mase kecik2, kalo pakai tudung mak slaloo pakaikan tudung cam itik pulang petang 2.. taw x camne?? ala, yg depan tudung tu wat riben besar gedabak 2... ha... tp, time kecik2, bile pakai gitu, rase cantik cgt.... hahaha..
 
ha, lbh kurang ginilah... huhu
 
lagi satu fesyen tudung yang belit2 pastu ikat atas kepala... hahaha.. like pocong.. haha.. tp tu la care pemakaian tudung yg aku suke time kecik2 dulu.. nak upload pic sendiri pon segan... haha.. tp sume tu kenangan..
lbh kurang gini la tudung tu... hihihi...
 
papepon fesyen yang aku pakai time kecik dulu adalah sangat gojes bagi kau.... hahaha... kau hado?? huhu..
moral of da story: pakai la tudung.. kerana perempuan akan bertambah cantik dan sopan apabila bertudung... insyaAllah... semoga dipernudahkan segalanya...
 
senyum.... xperlu kata apa2...

No comments: