Wednesday 30 November 2011

fuhhhh..... lega akhirnya...

Pashmina's shawl tu uncle husin belikan time gi holiday kat cameron...
nice rite??
salam peeps!!!
alhamdulillah, lega............
berbulan-bulan saya berkampung di Arah kencana (tempat saye mengambil lesen motor n kreta), akhirnya saya dapat membawa balik segulung ijazah a.k.a lesan memandu... hik3x..
after bulan puasa hari tu saya amik lesen kreta, bulan 11 baru berjaya mengabezkan ijazah saya ini...hahaha...
saya da lama ada lesen motor, tp x pernah guna pon... wawawa..
takotttttttttttttttttttt............
pasni x tahulah lesen kreta ni nk guna or nk framekan macam lesen motor tu...
we wait n c k....
uncle husin pon berjaya mendapatkan ijazah memandu kretanya... hik2.. (sekali je da lulus)..
saya???
mesti la nk up ckit dari uncle husin...
2 kali peeps... hahaha.. =(
tp xpelah, janji da lulus kan??
tata my luvly peeps.....

No comments: