Tuesday 12 April 2011

epi buzday 2 kakak n adik!!!!

salam sumer!!!!

hari ahad ari2 mak wat majlis doa selamat sikit 4 adik & kakak sempena hari lahir diowang...

meriah sangat!!!!

ramai sangat bdak2!!! comei2!!!

kakak n adik la org paling teruja...

hahaha... ramai kengkawan dtg...

sebab diowg ni xslaloo jmpe kgkwn e ptg2... ala, men ptg2 la...

asik duk memerap dlm umah je.... mak xbg men kat lua... hahaha...

sebab adik pnh nk kene lggar... dats y la diowg jarang dpt men ngan kgkwan...

menu 4 majlis aritu bnyk gak... yg utama.. mee kari... mule2 nk wat sate, tp xdan nk order... so, meleleh la air liur den nk mam sate.. huhuhu... pas2, ade bhun goreng singapore, n bnyk g la....

yg paling besh????? AIS KRIM la.............. mak n pakcik tempah aiskrim... sbb bdk2 suke ais krim kn??? hahaha.. mak budak pon suke... hahaha.. termasuk la aku... jgn pengsan pasni sdh... tp xpat nk share pic aku yg ANGGUN time majlis tersebut... hahahaha.... tolong wat2 xpaham ok... hahaha... bab aku terdelete sumer pic yg aku snap... sob3.... tp xpe, t aku minx kat pakcik n sepupu aku yo... t aku share pic aku yg anggun 2... hihihi... k lah,


2 kakak n adik....

semoga jd anak yang solehah....

dgr cakap ibu & abah...

xmo noty2!!!

t angah debik t...

hihihi....

mmmmmmmuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh3x

angah sayang kakak n adik ketat2!!!

tata.....

No comments: