Saturday 19 February 2011

semoga cepat sembuh!!!

skang dah pukul satu lebih...
tp aku lom tido!!!!!
wah!!! cam xcaye je...
haha...
actually, aku baru sampai muar..
tgk tok uda aku sakit...
baru kuar dari spital...
cian die...
semoga cepat sembuh...
aku baru 1st time jumpe die...
coz tok uda ni ayah tiri aku'y mak uda...
ari ahad ni plak aku g kulai...
nak tgk owg khwin...
suke2!!!!
i like!!!!!!!!!!!
haha...
k nite sumer...


jom tgk pic adik2 aku yg comey2!!!

pic xad kene mengene ngan entri d' atas..
huhuhu....

...wawa & syirah...



kakak yg manje....

kakak menggoda!!! alamak adik plak ktgri ape yer??? haha... wawa2...

cepat besar kakak n adik!!!!

pikir pikir & pikir.....

senyum kambing!!!!!!!!

jalan2 petang.... ha.... yg 2 mak aku... my lovely mak!!! mmmuuuuaaaahhhh3x...

No comments: