Saturday 5 February 2011

G JAUH2 PENYAKIT!!!!!

salam sumer....
erm, arini aku kurang chat... dari pg perut da rase memulas2, cam kene spin.... berpeluh2... kepala ni berputar2... slaloo'y kalo aku rase mcm ni aku nk pitam.... erm, syoh2 p jauh2 penyakit.... aku pon xtaw nape aku sng sgt nk kene pitam, kengkadang tgk2 da pengsan... erm... kengkadang t'pk gak, aku ni ad sakit ke? erm, nau'zubillah.... time aku form4, aku penah pengsan kat bus station... punye la malu... nasib ade farah dina time 2... die la tlong papah aku bwk p surau... haha... kurus 2 mmg la kurus... tp brt la jgk nk mengangkat aku... fara pon kecik je... fara redha je... hahaha... papepon, fara tlh menyelamatkan aku... troz kol abah... p klinik check xad pape... erm... alhamdulillah....

penah skali 2 aku pgsan kat bus station gak... nasib abah ade... time tu bdn da rase seram2 sejuk da... da ckp awal2 ngan abah... abah angah nk pengsan, borak2 ngan angah.... haha... abah kate jom g klinik, den xnk!!!! huhuhu... tkt wei.... abah tny ok x ni? blm sempat nk jwb.. pekkkkk!!!! jatuh cam buah nangka... xsempat abah nk sambut... abah jd hero time 2... angkat aku bwk p klinik... berlari2 abah... takut anak e jd pape... tp aku dgr owg sekeliling kecoh2 nk tolong, juz aku xbleyh nk bukak mate... sampai kat klinik doktor check, doktor kate xad pape... maybe terlampau tension... hahaha... doktor ni cam taw2 je... aku tension ke x? hihhihi...

pengalaman nk pitam kat toilet da bnyk dah... kire da xpert nk selamatkan diri sendiri... hahaha... kat hostel duam, kat hostel u, kat umah.... da biasa da bg aku... hihihi...
time kat u pon pnh gak... time 2 p bile lunch ngan dayah kat cafe... time beli makanan 2, aku rase nk muntah n berpeluh2... troz ckp kat yah... sebagai lgkah berjage2.. hihihi... yah, owg rase nk pitam la... owg duk jap e... yah pon soh aku duduk dulu... lepas da duduk 2... pale aku brat semacam je... mate da nampak samar2 je owg kat depan... dan lg pggl owg yg kat depan aku... kak... kak... pastu, da xsedar da... nsb yah dtg tepat pada mase'y... sempat la menahan aku dari jatuh dari bangku yg aku duduk 2... time 2 yah da pggil owg soh tlg aku.... ramai gak yg datang tolong aku... hahaha... malu giler... nasib la aritu ari jumaat... dak laki p solat jumaat... kalo x, malunye....tp aku terharu gle ngan yah... yah nangis time 2... takut agak'y... xpenah2 aku pengsan ngan die... slaloo ngadu nl pitam je... pas2 ok mula pas duduk... tp ari2 Allah nk tunjuk kat aku kot betapa yah sayang aku... huhu... perasan je lia.. tp yah mmg sayang giler kat aku... pape aku mintak yah mesti beli... makanan ke, ap ke... yah sentiasa ingat aku... dia xmkn xpe, yg penting aku mkn kate'y... uishh!!! terharu wei... sungguh, nk meleleh air mate ni bile die kate cam2... hihi... eh?? melalut plak... k2, aku continue mula citer td... ade sorang kakak 2 angkat aku bwk msk van kesihatan udm,kuat akak 2.. maceh akak tolong angkat saye... jasemu d kng... sampai kat klinik,aku x pat nk bgn lg... siap nek stretcher lg... poyo je... tp tol2 xlarat nk bgn... erm, time 2 yah da ngs2 da... nsb yah ad... aku mmg takut p klinik... ade ke patut time nurse 2 amik darah... die men cucuk je... hangin aku... nsb x terkick... hahaha... darah aku ok je... masih wane merah.. hihi.. bende 2 la plg aku tkt p klinik... huhu... nurse suh aku rehat dulu... tp xgak elok... ha, tibe2, die nk cucuk tgn aku... nk masukkn air... time 2 aku da sedar da... haha... time 2 xlarat nk bgn je... tp dengan sekuat tenaga aku ngis... meronta2 wei... hahaha.. tkutnye... yah troz kate kat nurse 2 yg aku mmg tkt p klinik... nurse 2 geleng kepala... xjd la adegan memasukkan air... haha... selamat yah ade...

g2 la aku.. tkut p klinik walaupon da sakit.... hehe... arini pon nk jth dlm toilet lg... nsb sempat cover ayu.... hahaha... mak da bebel2 da... soh mam ubat... aku pon telan la... kecik, tp pahit e... kalahkan peria katak... yerkkkkssss....!!! tapi x elok2 g ni.. erm.... Ya Allah Ya tuhanku, jauhilah daku, keluargaku, sahabat2ku dari sebarang penyakit... amin.....

p/s: pada sahabat sumer... jage diri leklok k... xmo sakit2...

No comments: