Wednesday 26 January 2011

::....pejam celik, pejam celik.....::

salam sumer pembaca blogku!!!! 0laaaa!!!!
pejam celik,pejam celik... kite da nk sampai ke penghujung bulan satu... cepat tol mase berlalu... rase baru semalam penghujung tahun 2010... hehe.. tapi aku, still lagi terperap kat rumah... cam katak bawah tempurung.. hahaha... blm start2 keje lg... interview 4 gru kafa ak da lulus n maybe akan ngaja bulan dua ni... insya'Allah... n taun ni umur aku akan berganjak kepada angka 22.. bnyk tu...!!! hahaha.. tp amalan ak mkin bertambah x mcm umur ak?? erm..... (t'pk sejenak)... rase makin berkurang... ='(... astaghfirullahala'zim.... baru2 ni, ad sorang hamba Allah anta email kat ak... mengingatkan ak tentang umo ak n perangai ak yg xselari dengan perubahan umo ak.. (maybe maksud'y perangai ak mcm 'childish'...) hamba Allah 2 wat ak muhasabah diri ak yg sudah lame xupdate2... tol gak kate die... slame ni yah slaloo pesan kat owg, 'ya mesti matangkan pemikiran ya...' tp aku sekadar mendengar je.. bkn cube nk upgrade mind set aku ni... lia2... ape nk jadi la dgn ko ni... tp skrg aku dlm proses mematangkan pmikiran aku... supaya xmcm budak2 lg... hahaha... xad la asyik nk ngajuk je... hahaha... so, as a conclusion, kite mesti la matangkan pemikiran kite selari dgn umo kite o lbh dari umo kite n automatically, kite'y perangai pon x mcm childish lg... hep... hep... hooorayyyy!!!!!! jom jd dewasa!!!!

jom same2 kite muhasabah diri kite!!!

jom doa same2.. semoga kite sentiasa di bawah rahmat Allah...

ingat 2!!!

**

**

k tata sumer..berjumpe lg dlm entri yg akan datang!!!

No comments: