Thursday 1 April 2010

TESIS OH TESIS....

SALAM ELAIK!!!
entri kali ni aku masukkan pic aku n yah time wat tesis kat library... huhu... wat tesis ke snap pic ni?? aku n yah mmg suke tol wat keje last2 minute... sampai xtido malam diwatnyer... yah je la... aku plak membute kat tepi yah... seperti biase... hahaha... walaupon mate aku lebih besar daripada yah tapi ketahanan untuk menahan tido amatlah lemah bagi mate aku.. kui3... skang kitowang jadi budak library... sesape yg nk jumpe aku n yah disilakan pergi ke library ye!! hahaha.. al-maklumla, budak rajin tahun 2010... huhu.. jom kite layan pic yg sempat disnap oleh femes photographer in UDM (farah)..hehehe..

oit yah!!! yah termenung ke wat tesis 2.. bile la nak siap kalo asyik termenung je... kalo owg sowang je wat sampai bile pon x siap.... hahahaha.... takutnyer yah...!!! bnyk xciap lg ni... ='(


ha.. tgk owg yah, tekun je... kui3 tekun wat blog benonyer... hahaha... yah jgn marah na... t cpt tue...

tekun kan kitowang??? hahaha... ni lah rumah kedua kitowang selain hostel... kui3.. poyo je... slaloo p library pon,tesis xciap2.. ape nk jadi ngan dak 2 owang ni ntah... ish3..

eh, fara pon ade.... ha, ni lah photographer kitowang... hehe.. die pon nk b'gambar gak ngan yah... padahal tesis die pon xciap g... hahaha.. itulah kitowang... dunia kitowang penuh dengan memori terindah yang xdapat dibeli dipasar2 malam... huhuhu... k lah... da penat lah... tata sume..

No comments: