Tuesday 13 April 2010

my cutest frenz!!! ahaks... =')

Assalamualaikum sumer…. Erm, skang ni ngah berehat pas wat tesis… ntah bile nk ciap pon owg xtaw… kene submit 29 april ni.. tarikh aku abez final n pulang ke kampung halaman yg amat aku cintai dan kurindui tiap detik.. huhu… so, mcm bese nor adzlina azlia akan menggunakan peluang keemasan ini 4 wat entri baru… hari ni 13 april, tggl lagi16 hari je lg aku nk balik… ape aku rase???? Gembira… sedih… ntah aku pon xtaw… dah b’campur.. aku pon xtaw nk kategorikan kebahagian mane… hihihi… erm, entri kali ni aku nk story about my sahabat2 kat Universuti Darul Iman, Kampus Kusza, Ganu… erm… sedihnye nk tgglkan korang sumer… t dpt jumpe lg ke x kn?? Hope sgt2 dpt jumpe lg… Amin Ya Rabbi… cam bese, entri2 aku xkan lengkap kalo xade pics.. hehe… so, meh kite layan pic yg aku post…

1st n da foremost not femes is NURHIDAYAH BT DAMIRON…. Hihi… ni sahabat aku dari ak form1 lg… n stay sampai la aku msk u… ‘yah’ pggilan manje e… yah xbrape nk chat skang… exam fever maybe!! Ceh, speaking la plak… rutin aku kat yah ialah mengadu n b’cerite.. citer aku xkan lengkap kalo yah xdengar… hahaha… g2 lah aku.. td aku duk borak2 dengan penuh semangat lg berkeyakinan… suddenly, yah bangun n tergelak.. “ya… owg nk p toilet la”… mood aku nk bercerite troz ilang… yah telah menyepoiltkan mood ak 4 b’cter… hahaha… aku pon tergelak sendiri… mmg tabiat aku kuat bercerite kalo ade ngan yah… sampai yah pon xlarat nk dgr lah… tp b’cerite ngan yah sa2 kepuasaan bg aku yg owg len xdpt nk rase… kui3.. papepon, gud lak e yah 4 ur final exam… doakan owg ye yah… daaaa….

Ha, yg ni plak kwn aku yg paling comel… cam dak sek. Rendah je kan?? Die owg selanjur (SELANGOR).. name die SITI MAISARAH BT SHAIFUL ANUAR… tp kitowang pggl ‘mai’ je… skang die xade kat cni… die balik, mklumla study week… erm, balik la cepat mai… kitowang kangan bangat sama kamoo… semalam kitowang dinner kat luar kat Restoran Mama Tomyam, mai ngan k.ika je xade… xbest la xade korang… cepat balik taw!!! Exam da dkt ni.. hehe.. chaiyok2 mai!!

Skang aku nk story tentang kwn ak yang paling pendiam… tp, diam2 die ni, berisi taw…. Not gemok la… hihi… dak swg ni kuat study ckit… ulat buku.. kalo nk exam, sampai ngs2 bace buku… ish3.. (lia cam2 x? smstinye x.. ntah ap nk jd ngan lia ni…) 2 la die fara… terkenal ngan air mate duyung e 2… kate fara die duk mata ayaq… bahasa ibunda fara ni mmg xbleyh nk ditandingi oleh sapa2.. hahaha.. k, fara do ur best in fainal exam k.. tata…


Name diberi NOOR DYIA DYIANA BT SALLEH… eh?? Name kite x serupe kn didie?? Same panjanglah.. NOR ADZLINA AZLIA BT ADNAN… hahaha… ha, yg ni plak didie… didie ni kawan aku yg paling sempoi!!! Epi go lucky person… tp bile didie da mule study, bangunan pon bergegar… hahaha.. buku didie xsah kalo x berconteng, sampai xade space lg nk tulis… ish3.. dahsyat la didie ni.. paper exam pon g2, abez sume tulisan nk di garis n dibulat e…. mmg teliti… hihi.. papepon didie… wat tol2 ye 4 final exam t.. salam…

MICHI!!!!! Yg ni plak MASHITAH BT ZAINOL ABIDIN… kitowang panggil die michi.. hihi.. mcm kucing… tp die manusia… michi n liya x bleyh b’jumpe.. mesti ade je yg xkene… hehe… mici slaloo kene mrh ngan sy.. ahaks… mici slaloo kate “lia slaloo marah mici”… pas2 mula la nyanyi lagu die “siapalah aku….” Klakar la mici ni… owg mrh mici pon owg ttp cayang mici.. ok?? Ingt 2… k,tata n best of lak…!!!

Hai kak ika!!! K.ika bile nk balik ni??? Cepat la balik, xade sape nk bercerite kat kitowang… kitowang rindoo nk dgr kak ika citer la… balik ye… sape ni?? Ha yg ni plak SITI ZULAIKHA BT BAKHTIAR… die ni bkn calang2 owg kat udm ni… die ni pendeklamasi sajak, penyantun (hahaha… ad ke penyantun ek dalam bm??) tp yang penting, die pandai berpantun lah… n bnyk lg la yang die sertai kat u ni… ha, akak ni owg noghoghi… pokat tol bahaso noghoghi e… bilo dio dah berborak ngan yah… bergogar apartment ni… hahaha… k kak ika, gambatte!!! Salam elaik…

No comments: