Friday 5 March 2010

RINDOONYE KAT KAWAN2!!!

hari nie aku ngan yah wat tesis kat bilik mai n didi...

penat tol.. maklumla... puasa... huhu... yah da bnyk taip.. sambil nyanyi lagu jiwang lg.. ntah kat sape la die ingat... maybe somebody special kot... huhuhu.. aku plak baru ciput je... maklum la type dlm jawi.. hahaha.. terserlah kekerasan tgnku.. hehe.. tp yah sporting.. die xmarah pon... huhu... aku pon ape lg, nek la lemak.... kui3...

b4 nie aku ade cilok pic kgkawan dr dlm fb n fs diowang... nak masukkan dalam blog aku nih... jgn marah na, bab x mintak izin dulu... huhuhu... ha jom la tgk pic kengkawan yg sempat dicilok.. hehehe.








ha.. yg comel lote ni.. namenye suadila... comeykan??


















hai paan!! hai bed!! jage diri molek deh n senyum sokmo....



ha yg nie plak dak2 claz sains yg harok!!! jejaka tampan yg x barape nk tampan 2 namenye pak cin(kanan), pak erol(tgh) n pak li(kiri)... korang tgk ape kat atas 2?? heroin ade kat depan la... ha yg heroin plak dianggotai oleh dr kiri (paan, saidah(lebih dikenali dgn sood),aini, marzni,azie, siti(bukan ct dato' k taw!!) and yg last skali zila... hope korang sume chat slaloo.. t kahwin ajak e.... owang nk mkn nasi minyak!!! hahaha...



eh!! paan lg... erm, xpe la.. entri kali ni bnyk pic paan... entri akan dtg pic owg len plak ye... paan tembak mamoo nape? kan da terjelir lidah die...ke mamoo haus nk air...?? hehe.. mamoo n paan p mane ni ha? x ajak owang pon.. xpe2...



ha... yg nie t-qah... owang ngan die penah jd rumet.. time tu form2.. nampak cam pendiam n pemalu... tp die la raja lawak yg sebenar( not nabil ).. hahaha...

No comments: